Stop doručování emailu na info@adrianabasovska.com

Vyřešeno122 zhlédnutíDNS
0

Dobrý den,
před dvěma dny jsem se pokusila propojit doménu adrianabasovska.com na platformu groove. Asi se mi „podařilo“ přerušit – nechtěně – propojení domény na email info@adrianabasovska.com, protože mi přestaly chodit maily. Chci se vrátit k původnímu nastavení, ale nedaří se mi to. Jak mám na to jít? Děkuji

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 6. 3. 2024
1
92.87K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

podle logu v DNS jste až do 19. února používala mailové služby Google, je to tak? V tom případě v DNS záznamech domény znovu přidejte jejich záznamy podle vzoru:

Název: (nechte prázdné)
Typ: MX
Data: 1 aspmx.l.google.com

Dál přidejte podobným způsobem ostatní záznamy Google, konkrétní znění si zjistěte u jejich podpory.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 6. 3. 2024
1

Zdravím, doporučuji před zásadními změnami uložit stávající DNS záznamy domény do CSV/PDF nebo si je vytisknout nebo opsat, abyste se pak měla k čemu vrátit, až budete příště něco někam „napojovat“ a ono se to úplně nezdaří. Navíc ve správě domény v administraci máte historii změn, kde můžete původní DNS záznamy najít.

MZ61249 Odpověděl na otázku 21. 2. 2024