Synchronizace označení přečtené pošty – klient v mobilu s wedos webmail a Mozilla klientem v ntb

70 zhlédnutíMailhosting
0

Dobrý den,

poslední zhruba dva týdny řeším problém s neúplnou synchronizací přečtené doručené pošty mezi klientem Samsung v mobilu Samsung S10+ a e-mailové schránce na wedos webmail, následně včetně klienta Mozilla Thunderbird v notebooku.

E-maily samotné vidím na všech třech místech, ale když v klientovi v mobilu označím zprávu jako přečtenou, na wedosu a Mozille v ntb se zprávy jeví jako nepřečtené. Problém trvá zhruba dva týdny, před tím několik let bez tohoto problému. Tedy po přečtení zprávy nebo jejím označení jako přečtené se na všech zmíněných místech označila v doručených jako přečtená.

Nastavení IMAP účtů nebo přihlašovací údaje nebyly měněny.

Děkuji předem za pomoc

Vojta

Role: Zákazník
VH188365 Odpověděl na otázku 21. 4. 2024
0
43.81K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

to znamená možnou chybu v e-mailovém klientovi v mobilu. Podívejte se, zda v mobilu používáte aktuální OS, zda daná aplikace je aktuální, případně zkuste použít jiný e-mailový klient.

Role: Podpora
TJ285257 Odpověděl na otázku 14. 4. 2024
0

Děkuji za odpověď. Problém jsem vyřešil odebráním a opětovným přidáním e-mailu v klientovi v mobilu. Přečtené e-maily v mobilu se nyní zobrazují jako přečtené ve wedos webmail i Mozille v ntb.

Role: Zákazník
TP325954 Změnil status na publikováno 21. 4. 2024