Thunderbird – problém s komunikací

Vyřešeno469 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,
tak postupně nám odcházela funkčnost klienta Mozilla Thunderbird v různých počítačích (pošta se sice odesílala, ale neukládala se do odeslané, nechodila potvrzení o doručení/přečtení a nestahovala se příchozí pošta). Včera jsem narazil na oficiální sdělení společnosti Mozilla, které je na https://support.mozilla.org/en-US/kb/thunderbird-78-faq

Jestli tomu dobře rozumím, vše je v rovině úrovně zabezpečení. Když jsem se snažil najít nějakou informaci v účtu na Wedosu, tak jsem nikde nenašel charakteristiku nastavení (netvrdím, že to tam není, možná špatně hledám), resp. možnost volby typu šifrování. Na blogu jsem narazil na diskuse, kdy sdělujete přechod na TLS 1.2 už na jaře tohoto roku.

Jak tedy nyní tuto situaci řešit?

Předem děkuji za brzkou reakci.

Petr A.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď
0
24.31K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

co se týče šifrování, tak TLS  1.2 je již na našich webhostinzích nasazeno.

Co se týče pošt. klienta, zkontrolujte prosím smtp, imap a pop3 servery, které najdete v detailu webhostingu, v klientské administraci zde https://client.wedos.com/webhosting/
Zkontrolujte také porty:

Kombinace portů a zabezpečení :

IMAP – 993/SSL
POP3 – 995/SSL
SMTP – 465/SSL

nebo

IMAP – 143/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 587/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 25 STARTTLS

Zkuste použít různé porty a zabezpečení.
Zkuste toto nastavení odebrat a znovu přidat.

Případně si zkontrolujte, zda Vám problém nezpůsobuje např. antivir.

Role: Podpora
Vybral nejlepší odpověď
0

Dobrý den,
děkuji za rychlou reakci. Porty máme v pořádku. ESET jsem kontaktoval s podobným dotazem a momentálně čekám na reakci. Nicméně zkusíme jiné porty.
Přeji hezký den
Petr A.

Role: Zákazník
publikoval nový komentář

Dobrý den,

Popisované problémy: nemožnost stažení nových zpráv přes IMAP a chyba při ukládání odeslaných do složky, vznikají díky antiviru ESETu
Dočasným řešením je úplné vypnutí ochranného software nebo zakázání modulu „Ochrana poštovních klientů“, pokud je to možné. (To se osvědčilo u zákazníka.)
Na fóru ESETU je pak doporučeno vypnutí a zapnutí SSL/TLS filtrování popř. i přímo nastavení updatů na pre-release, kdy to pak řeší i aktualizace modulu na novější verzi viz. vlákno s postupem
https://forum.eset.com/topic/26355-thunderbird-7843-email-fetching-problem/
popř.
https://forum.eset.com/topic/26517-problems-with-thunderbird-and-imaps/
Obrázkový návod pro zapnutí/vypnutí SSL filtrování:
https://support.eset.com/en/kb3126-disable-ssl-filtering-in-eset-windows-products

Kategorie