Velikost databáze NoLimit Extra a report problémů
Zdravím, dostali jsme ve firmě e-mail o překročení velikosti DB u našeho webhostingového tarifu. Máme 5GB limit. Měl bych 2 otázky:
- 5GB je strop? Výše už u webhostingu NoLimit Extra nejde jít? V příplatkových službách navýšení DB nevidím, tedy předpokládám, že to možné není.
- Report o překročení velikosti DB přišel na fakturační e-mail. V nastavení webhostingu jsou kontaktní údaje na odběratele a na provozovatele, u odběratele je navíc možnost zadání 2 e-mailových adres. Kam je nutné vložit správcovský e-mail, který používáme na IT oddělení, abychom byli informováni o překročení, případně o problémech? Za fakturačním e-mailem sedí někdo, kdo tomu zase tak nerozumí a neradi bychom, aby se něco opomnělo v budoucnu. 😉
Samozřejmě podnikneme nyní kroky, aby se nafouknutá DB zmenšila pod limit.
Díky za info
MZ
Role: Zákazník+ Web: http://ip.webatlas.cz/
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MZ61249 Vybral nejlepší odpověď 15. 2. 2024
2 Answers
Dobrý den,
5 GB je u webhostingové databáze bohužel maximum, větší prostor už umí z webhostingových služeb jenom WMS.
Co se odesílání e-mailů s upozorněním týče, systém bere jako „správce“ služby defaultně právě fakturační e-mail. Váš podnět na zřízení osoby „správce“ služby, které by tato upozornění chodila prioritně, předávám na vývojové oddělení.
MZ61249 Vybral nejlepší odpověď 15. 2. 2024
MZ61249 Odpověděl na otázku 15. 2. 2024