Veškeré platby

Vyřešeno456 zhlédnutíFakturaceplatba
0

Dobrý den,

v minulosti se mi stalo, že jsem nezaplatil včas všechny své platby a rád bych to pro jistotu zrekapituloval.
Jedná se o web www.danielskala.cz

Po emailových výzvách jsem zaplatil: doménu + webhosting

Podle vyúčtování z minulých let mi ještě zbývá zaplatit za služby wedosu – v minulosti to byla částka 480.37, která se převáděla ze zálohového účtu.

Uvažuji prosím správně? A pokud ano, dá se platba za služby také vést cestou mailového upozornění, výzvy k platbě atd., abych zálohový účet vůbec nemusel používat?

Děkuji předem za odpověď.

S pozdravem

ŠK

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 3. 3. 2023
0
99.32K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

používání zálohového účtu není povinné, hodí se hlavně pro zjednodušení účetnictví a automatická prodlužování služeb. Dobíjení zálohového účtu se fakturuje právě jako nespecifikované služby WEDOS, za konkrétní služby Vám už pak faktury nechodí.

Pokud nemáte služby prodlužované automaticky (viz návod expirace služeb), mohou Vám chodit 14 – 30 dní před expirací výzvy k platbě jednotlivých služeb. Nastavení provedete na tomto odkazu (výzva s upomínkováním, nebo bez upomínkování). Platíte pak bankovním převodem, kartou, nebo jinou metodou.

Chcete-li zálohový účet vynulovat, pošlete žádost přes formulář. Záležitosti vyřizuje fakturační oddělení zpravidla do 1 pracovního dne.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 3. 3. 2023
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.