Vlastne emaily koncia v spame u zakaznikov
Dobrý deň,
nase vlastne emaily(xx@nasadomena.cz) koncia u zakaznikov v spame, ako tomu vieme pomoct aby to tak nebolo? neposielame ziadne newslettre, len emaily s cenovou ponukou, ktoru si zakaznik vyziada. pripadne pomohol by nejaky SPF alebo DKIM zaznam pridat k nasim domenam, ktore by potvrdzovali ze sme v poriadku?
7 Answers
Dobrý den,
ano, obvykle výrazně pomůže SPF záznam nastavený podle tohoto návodu.
tak som to nastavil podla toho navodu, snad sa to opravi
pomohol by aj nejaky DKIM zaznam?
Ty byste měli mít už přednastavené. O kterou konkrétní doménu jde?
Vypadá to dobře. Pokud budou problematické e-maily ze subdomény shop, přidejte do SPF ještě
ip4:89.221.213.139
ta subdomena mala byt len docasna, to co je na subdomene shop malo ist na domenu, a to co je na domene, bud presunut na shop, alebo uplne odstranit. ale z docasneho je zjavne trvale, neviem mozno uz coskoro sa to zmeni.
Pokud posíláte maily jen z webu na hlavní doméně, měl by uvedený SPF záznam fungovat.