Vrácení peněz po zrušení „rezaregistrované“ domény
Zdravím,
Dnes jsem si koupil doménu, u které jsem hned po zaplacení zjistil, že ji vůbec nepotřebuji. Asi 10s před tím jsem zaplatil přes GOPAY s tím, že objednávka byla zaplacena, jsem doménu zrušil pomocí linku v emailu o pokynů k platbě. Ve Wedos administraci se doména nezobrazuje, tudíž by měla být zrušena. Strhly se mi peníze? Zatím nemám možnost se podívat na účet.
Děkuji.
2 Answers
V systému vidím objednávku jako stornovanou. Požádám o prověření ještě fakturační oddělení. Kolegové zpravidla reagují do 1 pracovního dne.
Dodatečné info: GoPay hlásí, že objednávka je zaplacená, ale potvrzovací email od Wedosu mi nepřišel (Přišel pouse od GoPay).
Platba proběhla pomocí Google Pay, v Google Pay objednávka napsána není (Možná tam nejsou externí objednávky, nevím)