Vypnutý webhosting

Vyřešeno268 zhlédnutíFakturace
0

Dobrý den, vygeneroval jsem fakturu se změnou adresy, uhradil webhosting, ale web stále nefunguje. Prosím o radu, jak web zprovoznit, děkuji.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 8. 2. 2023
0
90.84K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

posíláte uhrazení faktury na navýšení kreditu zálohového účtu. Ještě je třeba ze zálohového účtu uhradit samotnou fakturu. Odkaz Vám pošlu v dalším soukromém postu.

Služby můžete nechat ze zálohového účtu hradit automaticky, ale nesmějí mít vystavenou vlastní fakturu. Více informací najdete v článku o Zálohovém účtu.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 8. 2. 2023