výpověď a zrušení služeb

Vyřešeno87 zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý  den,

po x měsících čekání na opravu webového formuláře, jsem se rozhodl odstoupit a reklamovat vaši službu website a zrušit vše co je s tím spjaté. Opět čekám už 2 týdny na to než mi vůbec někdo odpoví!

Znovu apeluji na to že již vaše služby nechci využívat a požaduji vrácení peněz na službu website a také doménu. Nedá se s vámi normálně komunikovat přes email ani jinak spojit což považuji za absolutně defensivní krok pro jakýkoliv řešení se zákazníky!

Budu velmi rád když se toho konečně někdo ujme a uzavřeme tuto nepovedenou kapitolu. Děkuji M

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 15. 4. 2024
0
95.25K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

službu musíte vypovědět autorizovaně postupem uvedeným v tomto návodu. Pokud není stará více než 180 dní, zaškrtněte výpověď z důvodu technických problémů na straně poskytovatele. Ohledně dalšího postupu se s Vámi spojí pracovníci obchodního oddělení.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 15. 4. 2024
0

Dobrý den,

dnes tomu jsou pomalu 3 týdny co čekám na vyřešení výpovědi podle postupu…

Moc děkuju že se mi vůbec nikdo nevěnuje. Děláte to naschvál ?

Jak jinak s vámi může člověk komunikovat ?

Role: Zákazník
JB362103 Změnil status na publikováno 1. 4. 2024
0
8.99K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

Váš požadavek mají kolegové z obchodního oddělení v evidenci. Vyčkejte prosím na jejich odpověď.

Send DataSend Data

Role: Podpora Vizitka: Pracovník zákaznické podpory
TP325954 Odpověděl na otázku 1. 4. 2024