Vystavení nové faktury

Vyřešeno1.16K zhlédnutíFakturace
0

Dobrý den, potřebuji vystavit novou fakturu. Fakturační údaje jsem si již opravil.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MP220146 Vybral nejlepší odpověď 24. 7. 2019
0
6.62K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

doporučuji provést trvalou změnu fakt. údajů. Tu provedete přímo u služby podle návodu zde:

https://kb.wedos.com/cs/zmena-fakturacnich-udaju.html

Po uložení se Vám automaticky vystaví nová výzva k platbě a stará se zruší.

Případně o jaké č. objednávky se prosím jedná?

Nejspíše jste změnu provedl přímo u objednávky (nikoliv u služby) – tím se nezmění údaje na trvalo.

MP220146 Vybral nejlepší odpověď 24. 7. 2019
0

Aha, to mi nedošlo, že se to pošle automaticky na nový email.

Děkuji za pomoc.

Role: Zákazník
admin Změnil status na publikováno 25. 7. 2019