Vytvoření zákaznického účtu pro klienty

Vyřešeno615 zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den,

svým klientům chci zřizovat zákaznické účty na Wedosu a řeším takové dilema:

Při registraci použiju jejich odsouhlasené údaje (jméno, příjmení, telefon, IČO) a v případě, že použiju i jejich mail, tak se na stejný mail (na který nemám přístup) odešlou i přihlašovací údaje k novému zákaznickému účtu (což je celkem nepraktické). V případě, že jsem vytvořil (svůj) vedlejší email, který vždy budu používat k registraci zákaznického účtu na Wedosu pro nového klienta (díky tomu ihned budu mít k dispozici přihlašovací údaje), tak pak bych při předání zákaznického účtu jenom změnil tento (svůj) vedlejší email na jejich firemní.
Otázka: Nebude můj vedlejší email zablokovaný z důvodu podezřelé aktivity? (myslím si, že ne, ale pro jistotu se chci zeptat)

Další otázka:
V případě, že je v pořádku používat vedlejší email, a pak tento email jenom změním na email zákazníka a tímto mu předám plně jeho zákaznický účet, tak jak je to s telefonním číslem?
Jestli je také v pořádku zadat při registraci nového zákaznického účtu pro klienta (svůj) vedlejší email A TAKÉ (své) vedlejší telefonní číslo, na který při registraci přijde kód pro ověření (důvod: někdy zákazník neodpoví ihned a kód zašle mnohem později – což je znovu velmi nepraktické), a na konci při předání zákaznického účtu bych jenom změnil email a telefonní číslo na jejich firemní/osobní. Je to takto v pořádku?

Nebo mi doporučíte nějakou jinou alternativu?

Předem děkuji za odpověď.

Jsem si jist, že ten, kdo řeší obdobnou situaci, tak mu tato Otázka pomůže.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
PH86865 Vybral nejlepší odpověď 7. 2. 2023
0
6.06K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

s vaším postupem nebudeme mít co se týká nějaké podezřelé aktivity. Klidně můžete postupovat takto, ale za mě lepší způsob abyste měl vlastní účet kam budete služby zákazníkům registrovat a ty následně přesouvat dle návodu zde https://kb.wedos.com/cs/presun-sluzeb-mezi-ucty/

Pak je zde možnost sdílení služby, kdy si váš zákazník založí účet a službu a vám jí do účtu jen nasdílí  https://kb.wedos.com/cs/opravneni-uzivatele/

Role: Podpora Web: https://www.wedos.cz/ Vizitka: Autorizační oddělení
PH86865 Vybral nejlepší odpověď 7. 2. 2023
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.