Výzva na platbu chodí stále na starý email
Hoci sme zmenili údaje pre zasielanie informácií k platbám, stále chodia na starý email a nie na nový.
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 3. 5. 2023
1 Odpověď
Dobrý den,
změnu údajů je třeba provést u všech služeb podle tohoto návodu. Úspěšné provedení změny poznáte tak, že systém současnou fakturu stornuje a vystaví novou s novými údaji, včetně nového variabilního symbolu.
Mezi běžné problémy patří:
- Změna údajů jen u jedné služby (např. u webhostingu, ale u stejnojmenné domény zůstanou ty staré)
- Změna údajů pouze v adresáři (nemá na fakturační údaje vliv)
- Dočasná změna údajů přes odkaz v e-mailu (týká se jen dané objednávky)
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 3. 5. 2023