Webhosting – kontaktní údaje provozovatele

Vyřešeno251 zhlédnutíZákaznická administraceadresář kontakty
0

Dobrý den,
před časem jsme zrušili telefonní číslo, nemohu tedy splnit podmínku pro změnu způsobem online (tedy přístupné obě telefonní čísla. Jak změnu (odebrání telefonního čísla) provést?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 23. 10. 2024
0
114.78K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Potřebujete-li pouze změnit telefonní číslo provozovatele hostingové služby, pošlete autorizovaný požadavek přes formulář. Uveďte název hostingové služby, původní číslo a nové číslo, na které chcete to původní změnit. Také požádejte o předání přímo na autorizační oddělení.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 23. 10. 2024
0
114.78K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

pokud nelze provést ověření online, zbývá jen formulář s úředně ověřenými podpisy.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
RŘ115417 odznačil odpověď jako nejlepší 9. 10. 2024
0

Fajn, je to tak univerzální, že potvrzení je vyžadováno po obou stranách – nový a původní provozovatel je ale tentýž. předpokládám, že nebude třeba dvou dokumentů. Dokument jsem neviděl, abych si udělal nějaký náhled, o co přesně jde, co se má ověřit. můžete mi jej nezávazně (aby žádost ještě nebyla vygenerovaná) poslat?

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 9. 10. 2024
0

Prosím, nemám žádnou reakci.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 9. 10. 2024
0
114.78K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Poptávám na autorizačním oddělení, jestli by v tomhle případě nestačilo slabší ověření, například autorizovaný požadavek. Kolegové jsou ale vytíženi, vyčkejte prosím.

Každopádně formulář si můžete vygenerovat v administraci zadáním změny provozovatele a požadavek potom zase stornovat.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 9. 10. 2024
0

Děkuju, zkusím. Pokud by bylo třeba, použiju datovou schránku. Ta nezajistí vidimaci, autentizaci ano.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 9. 10. 2024