Webhosting mailhosting

Vyřešeno283 zhlédnutíWebhostingemailing
0

Dobrý den, maže se sám koš po nějaké době? Protože mám pocit, že mi z něj zmizely nějaké emaily. Je to možné? Děkuji.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JS324546 Vybral nejlepší odpověď 19. 3. 2023
0

Dobrý den, v nastavení webmailu je možné zapnout smazání emailů z koše po odhlášení. Zkontrolujte, jestli tohle nemáte náhodou zaškrtnuté (vpravo nahoře nastavení > vlastnosti > nastavení serveru). Případně, jak uvádí podpora, pak tedy přímo v nějakém klientovi, pokud ho využíváte.

Role: Zákazník+ Web: https://kb.wedos.com/cs/ Vizitka: Pokud máte nějaký problém, prosím, popište co nejvíce podrobností. Na dotazy typu "nejde mi web, potřebuji ho spravit", se odpovídá velmi těžce - nikdo jiný netuší, jestli využíváte WordPress, Drupal, Joomlu, Prestashop, .., zda se jedná o čistou instalaci nebo nefunguje zaběhnutý web. V ideálním případě přiložte i adresu daného webu, aby se podpora a komunita mohly podívat na konkrétní problém a nemusely si ho představovat. Doporučuji se také podívat na https://kb.wedos.com/cs/ , kde najdete spoustu užitečných rad na vyřešení vašich problémů s webem :)
JS324546 Vybral nejlepší odpověď 19. 3. 2023
0
12.77K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

k žádnému automatickému mazání e-mailů ve výchozím nastavení nedochází. Pokud využíváte nějaký poštovní klient, tak zkontrolujte nastavení mazání v něm.

Role: Podpora
JS324546 Edited answer 19. 3. 2023