Webmail – filtrace pošty

382 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

na Webmailu se při pokusu o filtraci příchozí nebo odeslané pošty, dle jména nebo celé e-mailové adresy, výsledky nezobrazují korektně. (občas se zobrazí pouze část požadavku, často není nic nalezeno).

Filtrace fungovala vždy bez problémů a nastavení filtrovaných oblastí jsou nezměněna.

Pracujeme v prohlížeči: Chrom Verze 103.0.5060.114 (Oficiální sestavení) (64bitový)

Prosím o radu co zkontrolovat, popřípadě jak postupovat.

S díky a

S pozdravem

KM

Role: Zákazník
MB313456 Odpověděl na otázku 12. 7. 2022
0
90.94K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Vámi popsané chování se mi bohužel na testovací službě nepodařilo napodobit.

Zkuste jiný prohlížeč. V případě, že nežádoucí chování přetrvá, nás prosím kontaktujte přímo přes formulář. Uveďte:

  • název schránky
  • popis chyby
  • snímky obrazovky (například ty, které jste zaslal sem)
Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 12. 7. 2022