Webmail neukládá příchozí poštu.
Řešíme problém kdy se ne všechny maily doručují redirectem na gmailovou schránku.
Všiml jsem si že ale ani na webmailu nevidím žádné maily. Pokud se přihlásím a pošlu test tak přijde ale když se přihlásím o pár dní později schránka je opět prázdná.
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 17. 4. 2025
3 Odpověď
Dobrý den,
poštu přeposíláte z Webmailu? Ten ve výchozím nastavení přeposlané zprávy maže. Způsob, jak je uložit, najdete v daném návodu.
Co se doručování týče, narážíme občas s Gmailem na problém v nastavení WebMailového přeposílacího mechanismu. Pokud tedy nepotřebujete zprávy před přeposláním nějak zvlášť třídit, doporučil bych Webmailové přeposílání zrušit a nahradit jej přesměrováním schránky.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 17. 4. 2025