Webmail neukládá příchozí poštu.

Vyřešeno241 zhlédnutíDomény
0

Řešíme problém kdy se ne všechny maily doručují redirectem na gmailovou schránku.

Všiml jsem si že ale ani na webmailu nevidím žádné maily. Pokud se přihlásím a pošlu test tak přijde ale když se přihlásím o pár dní později schránka je opět prázdná.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 17. 4. 2025
0
143.89K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Komentář

Dobrý den,

poštu přeposíláte z Webmailu? Ten ve výchozím nastavení přeposlané zprávy maže. Způsob, jak je uložit, najdete v daném návodu.

Co se doručování týče, narážíme občas s Gmailem na problém v nastavení WebMailového přeposílacího mechanismu. Pokud tedy nepotřebujete zprávy před přeposláním nějak zvlášť třídit, doporučil bych Webmailové přeposílání zrušit a nahradit jej přesměrováním schránky.

Role: Podpora Web: https://kb.vedos.cz Vizitka: VEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 17. 4. 2025
Prohlížíte 1 ze 3 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.