Webmail, Přeposlání mailu neznámé osobě.

Vyřešeno433 zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den,

měl bych dotaz. Odeslal jsem zákazníkovi mail na emailovou adresu přes kterou jsme spolu již komunikovali

a za půl hodiny mi volal pán, kterého neznám a nemám ho ani v konaktech, že mu došel ode mě zmíněný mail.

Jeho emailová adresa se neshoduje s adresou na kterou jsem mail zasílal.

Jak je to možné?

Kontroloval jsem adresu a vše je v pořádku.

Děkuji za odpověď

Ladislav Sapeta

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď
0
RM130195 40.28K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

to nevíme, ve schránce může být nějaké přesměrování, nebo filtry, nebo došlo k překlepu v e-mailové adrese.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer (WEDOS WebSite, WEDOS OnLine).
Vybral nejlepší odpověď
0

Dobrý den,

k překlepu nedošlo, protože mail došel i cílovému adresátu.

Filtry nebo přesměrování bych pochopil, kdyby se mail poslal někomu koho mám v adresáři, ne člověku, kterého tam nemám…

V odeslaných mailech mám pouze adresu, na kterou jsem to chtěl poslat.

Role: Zákazník
publikoval nový komentář

Mám na mysli filtry nebo přesměrování v cílové schránce. Nad těmi kontrolu obvykle nemáte.