Webovky nejedou – Webhosting je vypnutý

Vyřešeno301 zhlédnutíFakturace
0

Dobry den, prosim o tel. kontakt. Nejedou webovky, predpokladam, ze to neni zaplacene a rada bych se poradila, jak a kde mam nastavit, aby chodilo hlaseni o uhrade. A dale co je vse potreba zaplatit, Dekuji Jelinkova

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 1. 9. 2022
0
83.58K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

Telefonickou podporu bohužel neprovozujeme.

Zablokování webu z důvodu nezaplacení je charakteristické touto obrazovkou:

K fakturaci se nejsnáze dostanete přes přehled objednávek v zákaznické administraci.

Potřebujete-li fakturační údaje změnit, postupujte podle návodu Změna fakturačních údajů. POZOR – změníte-li fakturační údaje, systém stornuje současnou fakturu a vystaví novou. Platba zaslaná se starým VS se tedy nespáruje a služba správně neprodlouží.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 1. 9. 2022