Website uložení bloku

Vyřešeno1.32K zhlédnutíWebSite
1

Dobrý den,

máme službu Wedos WebSite Profi a nefunguje uložení bloku pomocí hvězdičky. Vždy to zahlásí anglickou hlášku, že není možné tento blok uložit jako oblíbený, ať to zkusíme znovu…stále zkoušíme, ale nefunguje u žádného bloku, ani po opětovném načtení stránky, prohlížeč používáme google. Děkujeme za radu D.N.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 25. 10. 2023
1

Problém s uložením bloku přetrvává stále. Co se týče uložení práce na webu, tak dnes to vše uložilo. Při delší práci je však reakce stránky pomalejší a pomalejší, po nějaké době je nutné stránku uložit a načíst znovu, jinak nejste schopni pomalu nic udělat, vše „dojíždí“ se zpožděním apod.

Dotaz – pokud jsme přihlášeni zde (v dotazech pro podporu) pod zákaznickým účtem a vy nám na náš dotaz odpovíte, nemáme to jak zjistit, že jste již reagovali, jedině že se na stránku podíváme, zda náhodou nepřibyla nějaká odpověď, což není reálné dělat několikrát denně třeba. Neměl by nám přijít e-mail s upozorněním, že došlo k reakci na náš dotaz? Pokud ano, tak nechodí. Děkuji.

Role: Zákazník
JS324546 Změnil status na publikováno 17. 10. 2023
Prohlížíte 1 ze 16 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.