Website uložení bloku

Vyřešeno1.26K zhlédnutíWebSite
1

Dobrý den,

máme službu Wedos WebSite Profi a nefunguje uložení bloku pomocí hvězdičky. Vždy to zahlásí anglickou hlášku, že není možné tento blok uložit jako oblíbený, ať to zkusíme znovu…stále zkoušíme, ale nefunguje u žádného bloku, ani po opětovném načtení stránky, prohlížeč používáme google. Děkujeme za radu D.N.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 25. 10. 2023
0
111.12K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Oddělení WebSite běžně funguje pouze v pracovní dny, o problému vědí a podívají se na to. Jak dlouho bude řešení trvat nevím.

Testovali jsme zatím uložení samotného webu, a tam se nám problém replikovat nepodařilo. Přetrvává tento problém stále?

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 16. 10. 2023
0

ANO Přetrvává

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 16. 10. 2023
1

Problém s uložením bloku přetrvává stále. Co se týče uložení práce na webu, tak dnes to vše uložilo. Při delší práci je však reakce stránky pomalejší a pomalejší, po nějaké době je nutné stránku uložit a načíst znovu, jinak nejste schopni pomalu nic udělat, vše „dojíždí“ se zpožděním apod.

Dotaz – pokud jsme přihlášeni zde (v dotazech pro podporu) pod zákaznickým účtem a vy nám na náš dotaz odpovíte, nemáme to jak zjistit, že jste již reagovali, jedině že se na stránku podíváme, zda náhodou nepřibyla nějaká odpověď, což není reálné dělat několikrát denně třeba. Neměl by nám přijít e-mail s upozorněním, že došlo k reakci na náš dotaz? Pokud ano, tak nechodí. Děkuji.

Role: Zákazník
JS324546 Změnil status na publikováno 17. 10. 2023
-1
111.12K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

již pracujeme na nové verzi WebSite, která by tyto problémy mít neměla. Kdy přesně ji ale vydáme Vám říct nedokážu.

E-mail o nové odpovědi by přijít měl, požádám kolegy o prověření.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 18. 10. 2023
1

Dobrý den, takže služba, kterou si zákazník platí je funkční jen z části, a kdy bude fungovat svým klientům nedokážete říct…? Takhle ve zkratce? 🙂 Uložení bloků vždy fungovalo, tak nechápu, co se stalo tak zásadního, že to najednou nejde. Pokud má váš klient více stránek bez možnosti uložení bloku, brzy mu mrdne, protože dělat pořád něco dokola je docela k ničemu. Jako služba WEBSITE není vůbec špatná, ale jak můžu prodávat produkt, který „nefunguje“? Dnes se mi změny také neuložily. 2 hodiny v háji, to prostě musí naprudit každého. Ale platba za službu dorazit musí, protože jinak služba není zřízena… Tak kde to jsme? Kolegové z WEBSITE by měli začít nějak fungovat, protože takhle ztratíte zájem o tuto službu, pokud reference budou znít – Je to dobrá služba, ale nefunguje a když bude fungovat, neví se kdy…

Myslím, že by bylo vhodné, aby fungovalo alespoň ukládání bloků, kdy člověk může mít v jistém slova smyslu „zálohu“…

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 18. 10. 2023
0

Dobrý den, popis kolegy (MJ…) výše je naprosto přesný. Sice si vážíme, že se podpora snaží aspoň reagovat, nicméně Vaše odpověď ohledně nové verze a jejího nejasného spuštění nás vůbec neuklidnila, spíše naopak, navíc to přece není odpověď hodna firmy Wedos. V případě, kdy je zprovoznění webu nutností k rozjetí firmy, zákazník si pořídí službu, která to nabízí, ta pak nefunguje jak má a on má čekat se vším na nějakou novou verzi, která by tyto problémy snad mít neměla a ani se neví kdy a jestli bude spuštěna, tak to snad ne???

Mimo již dříve zmíněné problémy, je i další – v náhledu změn nejde přepínat mezi stránkami nebo spíš jinak – pod tlačítko např. na hlavní straně jste uložili odkaz na jednu z dalších stránek a po přepnutí do náhledu změn a kliknutí na toto tlačítko, které vás má přesměrovat na jinou stránku se objeví chybové hlášení viz přiložený obrázek: 404 nenalezeno.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 20. 10. 2023
0
111.12K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

děkuji za zpětnou vazbu, problém jsem zaurgoval, ale bohužel zatím nemám žádnou informaci ohledně toho, co poruchu způsobilo, a v jakém stavu je řešení.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 18. 10. 2023