WEBsite – zveřejnění

Vyřešeno250 zhlédnutíWebSite
0

Dobrý den, snažím se od včerejška zveřejnit web na službě website. V builderu s vypíše hláška, že byl obsah úspěšně nahrán. Zkouším se dívat pod IP 89.221.213.138, ale bez úspěšně zobrazeného obsahu (zatím nemám nastavené DNS na finální doménu).

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 21. 10. 2024
0
115.43K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

doporučuji dočasně změnit doménu WebSite, např. na novyweb.rienergo.cz a u Vašeho poskytovatele nastavit pro tuto subdoménu A záznam 89.221.213.138. Až budete mít web hotový, přejmenujte ji zpátky a upravte DNS tak, aby web běžel na hlavní doméně.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 21. 10. 2024
0
115.43K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

na IP adrese nic neuvidíte, je na ní server provozující stovky služeb, které reagují jenom na doménu. Pokud chcete web otestovat bez přesměrování domény, zkuste si ji dočasně nastavit v souboru hosts podle tohoto návodu.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 4. 10. 2024
0

Dobrý večer,

zkoušel jsem dle návodu upravit soubor hosts, ale ani tak není možné web zobrazit. Může být problém v tom, že se webové stránky chybně publikovaly? Ve službě webiste mi chybí (nebo nemůžu najít) stavové hlášení, jestli je web publikovaný či nikoliv.

Role: Zákazník
JP328023 Změnil status na publikováno 7. 10. 2024
0
5.40K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

sdělte nám prosím číslo objednávky, abychom službu mohli dohledat

Role: Podpora
JP328023 Odpověděl na otázku 7. 10. 2024
0

Dobrý den,

č. objednávky: 2224002815

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 7. 10. 2024