Wedos webmail a objednávky z eshopu

Vyřešeno193 zhlédnutíMailhosting
0

Vlastním eshop a využívám wedos webmail, který je na eshop napojený. Když zákazník vytvoří a zaplatí objednávku, informační email je odeslaný na wedos webmail (odkud je každý email automaticky přeposlaný na můj soukromý email). Občas se ale bohužel stane, že email z webu o nové objednávce je na wedos webmailu doručen do spamu, tím pádem na svůj soukromý email žádnou notifikaci nedostanu a o nové objednávce tak nedostanu informaci ihned. Jak zamezit tomu, aby emaily z mého eshopu nechodili na wedos webmailu do spamu? Lze někde nastavení upravit/opravit?

Předem díky, B.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 2. 1. 2025
0
114.42K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

zkontrolujte, že máte na doméně kompletní SPF záznam podle tohoto návodu. Pokud chcete s nastavením poradit podrobněji, dejte vědět v soukromé zprávě, ze kterého mailu odesíláte.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 11. 12. 2024
0

Dobrý den,

daný SPF záznam mám nastavený od začátku. Může se jednat ještě o jiný „typ“ problému“?

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 11. 12. 2024
0
48.01K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

v účtu máte dvě domény. O kterou doménu se tedy jedná? Ani u jedná nemáte SPF záznam nastaven.

Role: Podpora
TJ285257 Odpověděl na otázku 12. 12. 2024