Wedos webmail a objednávky z eshopu
Vlastním eshop a využívám wedos webmail, který je na eshop napojený. Když zákazník vytvoří a zaplatí objednávku, informační email je odeslaný na wedos webmail (odkud je každý email automaticky přeposlaný na můj soukromý email). Občas se ale bohužel stane, že email z webu o nové objednávce je na wedos webmailu doručen do spamu, tím pádem na svůj soukromý email žádnou notifikaci nedostanu a o nové objednávce tak nedostanu informaci ihned. Jak zamezit tomu, aby emaily z mého eshopu nechodili na wedos webmailu do spamu? Lze někde nastavení upravit/opravit?
Předem díky, B.
3 Answers
Dobrý den,
zkontrolujte, že máte na doméně kompletní SPF záznam podle tohoto návodu. Pokud chcete s nastavením poradit podrobněji, dejte vědět v soukromé zprávě, ze kterého mailu odesíláte.
Dobrý den,
daný SPF záznam mám nastavený od začátku. Může se jednat ještě o jiný „typ“ problému“?
Dobrý den,
v účtu máte dvě domény. O kterou doménu se tedy jedná? Ani u jedná nemáte SPF záznam nastaven.