whitelist / webmail
Dobry den,
na hostingu f. WEBER-MLYN je nekolik email. uctu. U jednoho z nich (objednavky@acana.cz) nam neprichazel email od klienta. Po prohledani SPAMu jsem jeho email (info@zooshop-eu.cz) oznacil jako ne-spam, zaroven jsem ho priradil do whitelistu a i presto od zakaznika vcerejsi email prisel znova do SPAMu. Ma otazka zni – funguje whitelist korektne (nastavuji to pres webmail pod touto schrankou)? Pripadne prosim o navod jak to nastavit jinak / lepe. Posledni varianta me napada nastavit whitelist primo v administraci hostingu avsak tam bych nastaveni provadel nad celym hostingem, coz mi neprijde idealni. Diky za odpoved. S pozdravem za f. WEBER-MLYN, Josef Volmut
8 Answers
Dobry den,
ano, procetl. Pokud vsem ostatnim od uvedeneho klienta emaily chodi, tak zrejme u svych hostingu/free mailu MAJI moznost rici si, co je white a co je black. Pres whitelist ma projit vse co je na nem uvedene!
Neustale uvadite SPF. Muzete mi vysvetlit k cemu je na wedosu whitelist? Pokud bude mit odesilaci server/domain nastaven SPF/DKIM/DMARC/…. tak je vysoka pravdepodobnost ze nikdy nebude oznacena za spam. K cemu je tedy u vas WHITELIST, kdyz jej pro sve klienty znemoznujete pouzivat?
Celou dobu od vas ocekavam reseni, co pro to mohu udela ja, kdyz email na vas/muj server prisel, ale vami byl chybne rozpoznan a to i pres me pridani do whitelist.
Rada co maji udelat druzi me opravdu nezajima.
S pozdravem, JV