Zablokování funkce mail

Vyřešeno1.49K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

zablokovali jste mi funkci mail, mohu se zeptat proč, web pošle maximálně 500 mailů denně. Mám frontu a víc mailů nepošlu nechápu proč v administraci jsou jiné čísla, ale kontroloval.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 17. 10. 2019
0

Dobrý den,

máte určitě možnost i privátní podpory (a to livechatu, nebo přímo autorizovaných požadavků z administrace).

Livechat i formulář naleznete zde:

Co se týče limitu emailů, je to jednoduché. Mailservery WEDOS používá spousta zákazníků. Kdyby si každý chtěl odesílat newslettery všem kontaktům, brzy se IP adresy mailserverů dostanou na blacklist a maily se nebudou doručovat vůbec.

Možností by bylo dávat každému zákazníkovi jeho vlastní IP – pak by blacklistem škodil jen sobě, no to by velmi výrazně zvýšilo náklady na webhosting => zvedla by se i cena.

Na trhu se pohybuje spiusta nástrojů, které Vás nechají posílat maily ze svých webů. Pokud chcete jen SMTP server, mohu doporučit Mailjet. V případě, že máte zájem o komplexní nástroje na newlettery, můžete vyzkoušet roky ověřený Mailchimp, či novou českou alternativu Ecomail. Další možností je již zmíněné VPS (nebo jiný server, který bude mít právě tu vlastní IP adresu – budete kopat sám za sebe)

Podpora se přesouvá na fórum proto, aby Vám i zákazníci (jako já) mohli poradit s Vašim problémem. A naopak aby Váš problém mohl pomoct někomu, kdo se potýká se stejnou situací. Celý web však dbá na soukromí, takže Vaše jméno je anonymizované, stejně tak emaily a další soukromé informace. Celý web help.wedos.cz je moderovaný, takže je pod neustálým dozorem členů firemní podpory. V případě, že nechcete využívat tuto platformu, můžete s klidem žádat podporu přes formulář či livechat…stejně jako už několik let.

Role: Zákazník+ Web: https://c-net.cz Vizitka: Nepomohla Vám odpověď, nebo potřebujete i tak poradit/pomoct? Jsem student na VUT a občas podnikám v IT. Ozvěte se mi na kontakt@c-net.cz a vždy se nějak domluvíme. Jinak se rád věnuji sítím, zvukařině nebo čemukoliv spojenému s technikou. :)
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 17. 10. 2019
2

A druhá věc, můžete mi vysvětlit proč je podpora public? Pokud se to nezmění odcházím od Vás.

Role: Zákazník
PH86865 Změnil status na publikováno 7. 10. 2019
2
6.06K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

děkujeme za položený dotaz. Může být užitečný i pro ostatní zákazníky.

Na webhostingu je zcela zakázáno provádět jakékoliv hromadné rozesílání e-mailových zpráv bez ohledu na to, zda se jedná o zprávy vyžádané nebo nevyžádané. Není tedy ani dovoleno rozesílat různé newslettery přihlášeným odběratelům. Pokud něco takového zákazník potřebuje, musí najít jiný nástroj, např. zvolit naše VPS či dedikovaný server.

Více zde https://www.wedos.cz/odesilani-emailu

Role: Podpora Web: https://www.wedos.cz/ Vizitka: Autorizační oddělení
PH86865 Odpověděl na otázku 7. 10. 2019