Zablokovaní schránky

Vyřešeno512 zhlédnutíDomény
0

Dobrý den,

dnes jsem rozeslal hromadný e-mail a byla mi zablokovaná schránka.

K obnovení schránky dojde po půlnoci? Prosím o potvrzení.

Polák Jan

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 25. 6. 2021
0
55.25K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Vážený zákazníku,

podle našeho zjištění provádíte přes náš SMTP server hromadné rozesílání e-mailů (newslettery, obchodní nabídky apod.), což je v rozporu s našimi smluvními podmínkami.

Na webhostingu je zcela zakázáno provádět jakékoliv hromadné rozesílání e-mailových zpráv bez ohledu na to, zda se jedná o zprávy vyžádané nebo nevyžádané. Není tedy ani dovoleno rozesílat různé newslettery přihlášeným odběratelům. Pokud něco takového potřebujete, musíte najít jiný nástroj, např. zvolit naše VPS či dedikovaný server.

Více informací naleznete zde:

Odesílání e-mailů a omezení

Na základě toho jsme byli nuceni zablokovat odesílání e-mailů z vašich schránek na vaší doméně až do vyjasnění problému.

Žádáme vás o ukončení těchto aktivit a jejich vysvětlení.

Až následně lze odesílání povolit.

Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 25. 6. 2021
0

Zdravím,

k vynulování čítače dojde o půlnoci, viz https://www.wedos.cz/odesilani-emailu.

MZ61249 publikoval nový komentář 6. 5. 2021