Zablokovaný email

Vyřešeno410 zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den

Prosím o odblokování našich emailů. K Hromadnému rozesílání emailů došlo tak, že několikrát ročně máme pro naše klienty připravenou akci, kterou dáváme ve známost,

Hromadné emaily nevyužíváme pravidelně k informování široké veřejnosti, Jedná se pouze o naše zákazníky. V případě, že není možné používat rozeslání informace našim zákaznkům přes náš email, budeme muset hledat jinou cestu, jak naše zákazníky informovat.

Děkuji za rychlou zpětnou vazbu a spuštění emailových adres

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 16. 12. 2022
0
83.79K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

e-maily k webhostingu dle podmínek zakazujeme využívat pro hromadné zprávy jakéhokoli charakteru, tedy vč. těch vyžádaných.

Pokud technik Vaše mailové schránky zablokoval z důvodu porušení těchto podmínek, vyžádejte jejich odblokování odpovědí na e-mail, kterým Vás o zablokování informoval, případně napište žádost přes formulář a uveďte název služby.

Pokud jste dostali jenom oznámení o vyčerpání denní kvóty e-mailů (zpravidla 500/hosting), tak tam dojde k obnovení automaticky o půlnoci.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 16. 12. 2022