Zakoupení domény
Zdravím,
chtěl bych se zeptat. Využil jsem Váš kód EUZDARMA (eu doména zdarma) a registroval jsem si doménu „*******.eu“, no bohužel ji nevidím v záznamech. Nepřišel mi ani email k platbě, pouze informační email, že je doména registrovaná, ale nic víc. Nikde ji nevidím, co mám dělat?
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
PH86865 Vybral nejlepší odpověď 25. 11. 2020
1 Odpověď
Dobrý den,
doménu máte v jiném zákaznickém účtu s přihlašovacím e-mailem
fi********@gm***.c** (hvězdičky z důvodu bezpečnosti)
Převod služby můžete provést dle
https://kb.wedos.com/cs/presun-sluzeb-mezi-ucty/
popř.
https://kb.wedos.com/cs/domeny/presun-domen-mezi-ucty-pomoci-autorizacniho-hesla/
Role: Podpora
PH86865 Vybral nejlepší odpověď 25. 11. 2020