ŽIVÁ PODPORA

Vyřešeno2.85K zhlédnutíZákaznická administracelive chat podpora telefon
1

Dnes je 2.1.2021.

Upozorňuji na to, že NEJSOU DATUMOVANÉ příspěvky ZDE – což je veliká chyba – zákazníci – kteří se zde mají něco dozvědět – absolutně netuší, kdy byl dotaz kladen.

ABSENCE ŽIVÉ PODPORY – již jsem na to několikrát upozorňoval – absolutně se ztratili telefonické kontakty na živou podporu – a netvrďte že jste žádnou neměli – sám jsem s vámi x-krát hovořil a řešil problémy.

Nyní se absolutně vytrácí – místo aby byl transparentně vidět a chlubili jste se jím – ŽIVÝ CHAT A KONTAKTY NA NĚJ – a to nonstop 24/7 – ať je svátek či nikoliv. Nejdřív jste měli odkazy všude a velké – a nyní se vše smrsklo do jedné nenápadné bublinky a modlíte se, aby ji nikdo nenašel – aby vás náhodou neotravoval ?

Utíkáte před svými klienty a snažíte se skrývat před jejich problémy – místo aby jste je pomáhali aktivně, individuálně, lidsky, ON-LINE.

Místo toho člověka necháte tápat v nesmyslných databázích otázek a odpovědí – kde se stejně valná většina nic konkrétního ke svému problému nedozví – a ještě je klient naštvaný, že utrácí svůj čas za takovou blamáž.

Mám u vás několik desítek domén, i jiné služby – ale vážně uvažuji – POKUD SE SITUACE U VÁS NEZLEPŠÍ – o přechodu ke konkurenci – která je sice o něco dražší, ale poskytuje nejen livechat, ale i normální telefonickou podporu a pomoc s jakýmkoliv problémem – hned teď, když to člověk potřebuje – a nenechává ho odcizeně hledat v nějakých databázích.

Můj dotaz tedy zní – KDY SE SITUACE ZLEPŠÍ – resp. KDY BUDETE MÍT OPĚT TELEFONICKOU PODPORU jako vaši běžní konkurenti A KDY BUDOU VŠUDE NA VAŠICH STRÁNKÁCH TRANSPARENTNÍ VELKÉ ODKAZY NA ON-LINE CHAT, který budete zajišťovat 24/7 a 365 dní v roce – opět jako vaši běžní konkurenti ?

Honza

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 25. 1. 2021
0
43.60K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

  • příspěvky jsou datovány, datum je umístěn nad publikovaným příspěvkem (viz screenshot)

  • telefonická podpora u nás, ano byla, ale vzhledem ke špatné autorizaci zákazníků byla zrušena
  • chat je přístupný z administrace při rozkliknutí samotných služeb, případně zde https://www.wedos.cz/zakaznicka-podpora

  • rozhodně před problémy zákazníků neutíkáme a všem našim zákazníkům nabízíme aktivní pomoc

Telefonickou podporu znovu zavádět nebudeme, nicméně nadále pracujeme na vylepšením našeho systému podpory.

Role: Podpora
TJ285257 Odpověděl na otázku 2. 1. 2021
Prohlížíte 1 ze 3 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.