ŽIVÁ PODPORA

Vyřešeno2.86K zhlédnutíZákaznická administracelive chat podpora telefon
1

Dnes je 2.1.2021.

Upozorňuji na to, že NEJSOU DATUMOVANÉ příspěvky ZDE – což je veliká chyba – zákazníci – kteří se zde mají něco dozvědět – absolutně netuší, kdy byl dotaz kladen.

ABSENCE ŽIVÉ PODPORY – již jsem na to několikrát upozorňoval – absolutně se ztratili telefonické kontakty na živou podporu – a netvrďte že jste žádnou neměli – sám jsem s vámi x-krát hovořil a řešil problémy.

Nyní se absolutně vytrácí – místo aby byl transparentně vidět a chlubili jste se jím – ŽIVÝ CHAT A KONTAKTY NA NĚJ – a to nonstop 24/7 – ať je svátek či nikoliv. Nejdřív jste měli odkazy všude a velké – a nyní se vše smrsklo do jedné nenápadné bublinky a modlíte se, aby ji nikdo nenašel – aby vás náhodou neotravoval ?

Utíkáte před svými klienty a snažíte se skrývat před jejich problémy – místo aby jste je pomáhali aktivně, individuálně, lidsky, ON-LINE.

Místo toho člověka necháte tápat v nesmyslných databázích otázek a odpovědí – kde se stejně valná většina nic konkrétního ke svému problému nedozví – a ještě je klient naštvaný, že utrácí svůj čas za takovou blamáž.

Mám u vás několik desítek domén, i jiné služby – ale vážně uvažuji – POKUD SE SITUACE U VÁS NEZLEPŠÍ – o přechodu ke konkurenci – která je sice o něco dražší, ale poskytuje nejen livechat, ale i normální telefonickou podporu a pomoc s jakýmkoliv problémem – hned teď, když to člověk potřebuje – a nenechává ho odcizeně hledat v nějakých databázích.

Můj dotaz tedy zní – KDY SE SITUACE ZLEPŠÍ – resp. KDY BUDETE MÍT OPĚT TELEFONICKOU PODPORU jako vaši běžní konkurenti A KDY BUDOU VŠUDE NA VAŠICH STRÁNKÁCH TRANSPARENTNÍ VELKÉ ODKAZY NA ON-LINE CHAT, který budete zajišťovat 24/7 a 365 dní v roce – opět jako vaši běžní konkurenti ?

Honza

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 25. 1. 2021
0

02.1.2021

Dobře – tedy do detailu – pro i pro laiky:

  • DATOVÁNÍ PŘÍSPĚVKŮ – je vidět pouze pro přihlášené osoby do diskuze, ne pro lidi „zvenku“.
  • TELEFONICKÁ PODPORA – ne, nešlo o žádnou špatnou autorizaci zákazníků, ale o snížení nákladů a nastavení toho, aby zaměstnanci nebyli rušeni. POZNATEK – ostatní konkurenční firmy BĚŽNĚ telefonickou podporu mají a na nic se nevymlouvají.
  • CHAT ZE SLUŽBY – chat je přístupný POUZE ze samotné služby, která se týká samotné domény (např. TAXITURNOV.CZ), ale když se chci zeptat na obecné informace, např. „změní se nastavení DNS při převodu domény sem od konkurence“ – NEMÁM PROSTĚ ODKUD SE ZEPTAT !
  • ODKAZ NA CHAT – z výše zaslaného odkazu se do ON-LINE CHATU PODPORY nedostanete, ta informace je lživá.
  • AKTIVNÍ POMOC – podle Wedosu je aktivní pomoc ta, že se budete hodiny a hodiny probírat nesčetným množstvím příspěvků a názorů – a originální pomoci na Váš specifický problém se stejně nedohledáte, pouze tím ztratíte čas.
  • PRÁCE NA VYLEPŠENÉM SYSTÉMU PODPORY – bez AKTIVNÍHO PŘÍSTUPU k problémům svých zákazníků o ně bohužel začnete přicházet. TAK VELIKÁ A SLOVUTNÁ FIRMA – a nemá a nebude mít TELEFONICKOU PODPORU – to je opravdu krok zpět – a hlavně DVA KROKY OD ZÁKAZNÍKŮ.
Role: Zákazník
PK265670 Změnil status na publikováno 3. 1. 2021
Prohlížíte 1 ze 3 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.