ŽIVÁ PODPORA

0

Dnes je 2.1.2021.

Upozorňuji na to, že NEJSOU DATUMOVANÉ příspěvky ZDE – což je veliká chyba – zákazníci – kteří se zde mají něco dozvědět – absolutně netuší, kdy byl dotaz kladen.

ABSENCE ŽIVÉ PODPORY – již jsem na to několikrát upozorňoval – absolutně se ztratili telefonické kontakty na živou podporu – a netvrďte že jste žádnou neměli – sám jsem s vámi x-krát hovořil a řešil problémy.

Nyní se absolutně vytrácí – místo aby byl transparentně vidět a chlubili jste se jím – ŽIVÝ CHAT A KONTAKTY NA NĚJ – a to nonstop 24/7 – ať je svátek či nikoliv. Nejdřív jste měli odkazy všude a velké – a nyní se vše smrsklo do jedné nenápadné bublinky a modlíte se, aby ji nikdo nenašel – aby vás náhodou neotravoval ?

Utíkáte před svými klienty a snažíte se skrývat před jejich problémy – místo aby jste je pomáhali aktivně, individuálně, lidsky, ON-LINE.

Místo toho člověka necháte tápat v nesmyslných databázích otázek a odpovědí – kde se stejně valná většina nic konkrétního ke svému problému nedozví – a ještě je klient naštvaný, že utrácí svůj čas za takovou blamáž.

Mám u vás několik desítek domén, i jiné služby – ale vážně uvažuji – POKUD SE SITUACE U VÁS NEZLEPŠÍ – o přechodu ke konkurenci – která je sice o něco dražší, ale poskytuje nejen livechat, ale i normální telefonickou podporu a pomoc s jakýmkoliv problémem – hned teď, když to člověk potřebuje – a nenechává ho odcizeně hledat v nějakých databázích.

Můj dotaz tedy zní – KDY SE SITUACE ZLEPŠÍ – resp. KDY BUDETE MÍT OPĚT TELEFONICKOU PODPORU jako vaši běžní konkurenti A KDY BUDOU VŠUDE NA VAŠICH STRÁNKÁCH TRANSPARENTNÍ VELKÉ ODKAZY NA ON-LINE CHAT, který budete zajišťovat 24/7 a 365 dní v roce – opět jako vaši běžní konkurenti ?

Honza

Role: Zákazník
Odpověděl na otázku
0
16.03K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

jak přesně to myslíte „pro lidi zvenku“ ? Pokud se podívám na HELP fórum jako nepřihlášený uživatel, tak datum publikování otázky/odpovědi vidím.

Telefonickou podporu nemáme zatím v plánu zavádět. Přístup na chat z detailu služby je jeden způsob. Chat je k dispozici i v hlavičce zákaznické administrace a na stránce zákaznické podpory – připojení na chat zde v pořádku funguje, takže se nejedná o lživou informaci. Pokud máte s přihlášením na chat nějaký problém, tak jej prosím více rozepište.

Podpora se bude do budoucna jistým směrem rozšiřovat viz – https://www.wedos.cz/vip

Na chatu se značná většina dotazů opakuje, je tedy efektivnější problém rozebrat a vyřešit zde na fóru, vlákno poté zveřejnit a další zákazníky se stejným problémem na něj odkazovat.

Role: Podpora Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
Odpověděl na otázku
Prohlížíte 1 ze 3 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.

Categories