ŽIVÁ PODPORA
Dnes je 2.1.2021.
Upozorňuji na to, že NEJSOU DATUMOVANÉ příspěvky ZDE – což je veliká chyba – zákazníci – kteří se zde mají něco dozvědět – absolutně netuší, kdy byl dotaz kladen.
ABSENCE ŽIVÉ PODPORY – již jsem na to několikrát upozorňoval – absolutně se ztratili telefonické kontakty na živou podporu – a netvrďte že jste žádnou neměli – sám jsem s vámi x-krát hovořil a řešil problémy.
Nyní se absolutně vytrácí – místo aby byl transparentně vidět a chlubili jste se jím – ŽIVÝ CHAT A KONTAKTY NA NĚJ – a to nonstop 24/7 – ať je svátek či nikoliv. Nejdřív jste měli odkazy všude a velké – a nyní se vše smrsklo do jedné nenápadné bublinky a modlíte se, aby ji nikdo nenašel – aby vás náhodou neotravoval ?
Utíkáte před svými klienty a snažíte se skrývat před jejich problémy – místo aby jste je pomáhali aktivně, individuálně, lidsky, ON-LINE.
Místo toho člověka necháte tápat v nesmyslných databázích otázek a odpovědí – kde se stejně valná většina nic konkrétního ke svému problému nedozví – a ještě je klient naštvaný, že utrácí svůj čas za takovou blamáž.
Mám u vás několik desítek domén, i jiné služby – ale vážně uvažuji – POKUD SE SITUACE U VÁS NEZLEPŠÍ – o přechodu ke konkurenci – která je sice o něco dražší, ale poskytuje nejen livechat, ale i normální telefonickou podporu a pomoc s jakýmkoliv problémem – hned teď, když to člověk potřebuje – a nenechává ho odcizeně hledat v nějakých databázích.
Můj dotaz tedy zní – KDY SE SITUACE ZLEPŠÍ – resp. KDY BUDETE MÍT OPĚT TELEFONICKOU PODPORU jako vaši běžní konkurenti A KDY BUDOU VŠUDE NA VAŠICH STRÁNKÁCH TRANSPARENTNÍ VELKÉ ODKAZY NA ON-LINE CHAT, který budete zajišťovat 24/7 a 365 dní v roce – opět jako vaši běžní konkurenti ?
Honza
3 Answers
Dobrý den,
jak přesně to myslíte „pro lidi zvenku“ ? Pokud se podívám na HELP fórum jako nepřihlášený uživatel, tak datum publikování otázky/odpovědi vidím.
Telefonickou podporu nemáme zatím v plánu zavádět. Přístup na chat z detailu služby je jeden způsob. Chat je k dispozici i v hlavičce zákaznické administrace a na stránce zákaznické podpory – připojení na chat zde v pořádku funguje, takže se nejedná o lživou informaci. Pokud máte s přihlášením na chat nějaký problém, tak jej prosím více rozepište.
Podpora se bude do budoucna jistým směrem rozšiřovat viz – https://www.wedos.cz/vip
Na chatu se značná většina dotazů opakuje, je tedy efektivnější problém rozebrat a vyřešit zde na fóru, vlákno poté zveřejnit a další zákazníky se stejným problémem na něj odkazovat.