změna dns, nejde verifikace

Vyřešeno1.19K zhlédnutíDNS
0

Dobrý den,

chci používat jiného providera emailu, Proton mail. Nejde přes změnu DNS udělat verifikace na doméně investree.cz

TOken pro verifikaci je zadán. Nastavili jsme txt, mx, dokonce se na to díval i programátor, ale nevíme proč to nejede. Můžete se podívat jestli je správně nastaveno?

Děkuji

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 16. 7. 2020
0
46.16K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

jsme registrátorem domény, nejsme správci DNS. DNS servery máte nastavené na Cloudflare, DNS záznamy si tedy spravujete u nich.

Podle diagnostiky z naší strany jsou nastavené MX záznamy našeho webhostingu, a to bude zřejmě nesprávně. Požádejte poskytovatele e-mailu o správné MX záznamy a pak si je v Cloudflare administraci nastavte. 

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 16. 7. 2020
1
9.39K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 2 Comments

Dobrý den,

doména investree.cz nevyužívá našich DNS serverů, takže žádné záznamy u nás nenastavujete. Obraťte se tedy prosím na správce Vašich DNS serverů, aby Vám dané záznamy zkontroloval.

Role: Podpora Web: https://www.wedos.cz Vizitka: Obchodní a Fakturační oddělení.
TJ285257 publikoval nový komentář 3. 11. 2020
0

Mám u Wedosu vše. Vy jste správci. Na investree.cz mám hosting pro všechny domény. Nevím jestli se chápeme, ale propojte s někým kdo ví co myslím. Děkuji. TZ

Role: Zákazník
RM130195 Změnil status na publikováno 16. 7. 2020
0

U emailu virtualniucetni.com jsme to nastavili přes Editaci DNS Wedosu v pohodě a jde to, tak to jít musí. Záznamy jsem tam nahrál plně stejně..

Role: Zákazník
RM130195 Změnil status na publikováno 16. 7. 2020