Změna domény

Vyřešeno454 zhlédnutíDoményDNS webmail změna domény
0

Koupila jsem novou doménu a přiřadila ji ke stávajícímu hostingu původní domény, kterou nechám doběhnout. Změnu jsem prováděla podle pokynů, ale když zadám job-snu.cz, tak se nic neobjevuje a nedostanu se ani na Webmail. Jak se dostanu do redakčního systému WordPress? DNS jsem nastavila klikem na tlačítko, ale nevím, zda je to kompletní. Už jsem z toho jelen. Prosím o radu.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
TJ285257 Vybral nejlepší odpověď 19. 7. 2023
0

Jeeee, jsem v redakčním systému. Já Vám ze srdce děkuji. To byla pro mě tvrdá zkušenost 🫣. Kde Vám mohu napsat recenzi. Moc si toho vážím. 💚🙏 Krásný večer.

Role: Zákazník
IM313278 publikoval nový komentář 19. 7. 2023
0
92.86K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

u domény samotné nevidím žádný problém, něco málo může mít na svědomí propisování DNS.

Při zadání job-snu.cz se zobrazuje výchozí stránka webhostingu. To zpravidla znamená, že pokud máte web na FTP ve složce www/domains/staryweb.tld (staryweb.tld nahraďte původním názvem webhostingu), musíte ji přejmenovat na aktuální název domény. To samé platí pro WordPress, u kterého je třeba nastavit nový název v jeho administraci.

V návodu tento postup popisuje kapitola Přejmenování existujícího webu. Pokud nemáte přejmenovaný ani WordPress, ani složku na FTP, doporučuji přidat starou doménu jako alias, čímž si zpřístupníte původní WordPress.

Jakou adresou se přihlašujete do WebMailu? Jakou chybu Vám hlásí?

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 19. 7. 2023
0

Děkuji za odpověď. Právě nyní hledám, jak se dostat do FTP, ještě to nemám změněné – takže v FTP změním na novou doménu, jak uvádíte… chápu správně? Dobře, zadám dle Vašich rad…. u webmailu mi to hlásí špatné heslo nebo uživatelské jméno. Nejprve pozměním a uvidím… Mockrát děkuji…. kdyby něco, obrátím se ještě jednou s dotazem…. díky

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 19. 7. 2023
0

Děkuji moc za Vaši podporu. Do Webmailu se nyní dostanu. Problém je s webem. Nenačítá se, není možnost se přihlásit. Můžu poprosit, co dál?

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 19. 7. 2023
0
43.81K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

prosím aktivujte nám zde dočasný přístup na FTP zde

Předám váš dotaz poté na CMS oddělení, kolegové se na to podívají a ozvou se vám poté na e-mail.

Jen Vás chci upozornit, že CMS oddělení řeší takové požadavky nad rámec běžné zákaznické podpory, nicméně zdarma.

Požadavky nad rámec základní zákaznické podpory (nestandardní technické či obchodní úkony, technický či programátorský zásah) neprovádějí pracovníci podpory a nečiníme tak na počkání – takové požadavky se předávají technikům nebo obchodníkům a jsou vyřizovány obvykle do 1 pracovního dne.

Role: Podpora
TJ285257 Odpověděl na otázku 19. 7. 2023
0

Jste moc hodný. FTP jsem aktivovala. Moc se omlouvám a děkuji za Vaši trpělivost. Budu čekat na zprávu. Hezký večer.

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 19. 7. 2023
0
43.81K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

opravil jsem vám soubor .htaccess, dále opravil správnou adresu webu v databázi, dále jsem odstavil cachovací plugin a Wordfence (to je potřeba poté přeinstalovat). Web poté naběhl.

Role: Podpora
TJ285257 Odpověděl na otázku 19. 7. 2023