Změna fakturace expirovaného VPS
Dobrý den,
Klient zapomněl uhradit prodloužení VPS vm25043, objednávka č. 3320006160. Je možné nahodit VPS zpátky a změnit fakturaci na měsíční? Potřebujeme se dostat zpátky k datům a založit u wedosu nové VPS na které se vše pak přenese.
Děkuji za rychlou odpověď.
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 26. 5. 2020
1 Odpověď
Dobrý den,
jakmile bude VPS uhrazeno, bude do 30 minut aktivní.
Změna fakturačního období je taktéž možná, ale pouze po autorizaci ze strany majitele zák. účtu, kde je služba VPS vedena.
je tedy nutné nám zaslat dotaz prostřednictvím jeho účtu a nebo přímo přes kontaktní formulář –> https://client.wedos.com/contact/cform.html. Stejně tak, pokud chcete zaslat výzvu na jiný fakturační e-mail.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 26. 5. 2020