Změna fakturačních údajů

Vyřešeno347 zhlédnutíFakturace
0

Dobrý den,

z nějakého důvodu si nemohu zadat novou zálohovou fakturu. Z naší strany se nic nezměnilo, ale nyní mi váš systém píše, že nemáme zadané DIČ, ačkoli v registrech ho máme. Toto DIČ ale nemohu sám doplnit.

Dodal bych jedno – váš systém mi píše, že jsme plátci DPH, to ale není pravda, jsme k DPH pouze registrovaní, a to pro případ zahraničních plateb. Plátci tedy nejsme.

Dále prosím o změnu ve fakturačních údajích – máme tam pouze Nugis Finem, prosíme o doplnění právní formy. Tj. Nugis Finem, z.s.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 22. 9. 2022
0
92.87K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

potřebujete-li upravit fakturační údaje zálohového účtu, napište všechny požadavky na změny přímo přes kontaktní formulář. Zákaznická podpora je předá fakturačnímu oddělení, které změny provede obvykle do 1 pracovního dne.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 22. 9. 2022