Změna majitele domeny
Dobrý den, chtěl jsem se prosím zeptat, dělám ted změnu majitele domeny online:
1 ) Vytvoríl jsem podle navodu : https://kb.wedos.com/cs/zakaznicke-centrum/sprava-domenovych-kontaktu/
identifikator budoucímu majiteli domeny a tím vznikl novému majiteli kontakt na wedosu.
2 ) Já jsem to již potvrdil smskou i emailem
On mi zaslal hesla – jak z sms tak z emailu abych to potvrdil i z jeho strany, ale nevím jak to ted udělat z jeho strany ??
Otazka: vytvoril sem mu identifikator – vznikl mu tím profil pro prihlasení do zakaznické administrace ?
To mu prislo automaticky do emailu, ktery sem u něho nastavoval ??
Tím pádem se musí on prihlasit ( nebo mi zaslat hesla do jeho zakaznické administrace ? )
a ja mu to tam potvrdím ? kdyz mi uz zaslal hesla jak z emailu tak z smsky ?
Děkuji za info
1 Odpověď
Dobrý den,
kontakt v registru a zákaznický účet jsou dvě různé věci. Doména i daný kontakt jsou nyní ve Vašem účtu. Pokud chce zákazník mít doménu ve svém účtu, doporučuji tento postup:
- Zákazník založí nový zákaznický účet.
- V e-mailu o změně majitele klikne na odkaz, vyplní heslo z SMS.
- Po úspěšné změně majitele domény si ji převede do svého účtu pomocí autorizačního hesla, zkontroluje a případně změní fakturační údaje.
Má-li doména zůstat ve Vašem účtu, potřebujete odkaz z e-mailu o změně majitele, kde zadáte heslo.