Změna majitele domeny

Vyřešeno231 zhlédnutíDomény
0

Dobrý den, chtěl jsem se prosím zeptat, dělám ted změnu majitele domeny online:
1 ) Vytvoríl jsem podle navodu : https://kb.wedos.com/cs/zakaznicke-centrum/sprava-domenovych-kontaktu/
identifikator budoucímu majiteli domeny a tím vznikl novému majiteli kontakt na wedosu.

2 ) Já jsem to již potvrdil smskou i emailem
On mi zaslal hesla – jak z sms tak z emailu abych to potvrdil i z jeho strany, ale nevím jak to ted udělat z jeho strany ??

Otazka: vytvoril sem mu identifikator – vznikl mu tím profil pro prihlasení do zakaznické administrace ?
To mu prislo automaticky do emailu, ktery sem u něho nastavoval ??
Tím pádem se musí on prihlasit ( nebo mi zaslat hesla do jeho zakaznické administrace ? )
a ja mu to tam potvrdím ? kdyz mi uz zaslal hesla jak z emailu tak z smsky ?

Děkuji za info

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 7. 3. 2023
0
96.27K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

kontakt v registru a zákaznický účet jsou dvě různé věci. Doména i daný kontakt jsou nyní ve Vašem účtu. Pokud chce zákazník mít doménu ve svém účtu, doporučuji tento postup:

  1. Zákazník založí nový zákaznický účet.
  2. V e-mailu o změně majitele klikne na odkaz, vyplní heslo z SMS.
  3. Po úspěšné změně majitele domény si ji převede do svého účtu pomocí autorizačního hesla, zkontroluje a případně změní fakturační údaje.

Má-li doména zůstat ve Vašem účtu, potřebujete odkaz z e-mailu o změně majitele, kde zadáte heslo.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 7. 3. 2023
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.