Změna místa trvalhé pobytu

Vyřešeno694 zhlédnutíZákaznická administracezměna kontaktu
0

Zdravím,

změnila se mi trvalá adresa,
Změnil jsem tuto adresu v „adresáři“ je to dostatečné?
Nebo je nutné to nějak měnit ručně u domén?

Děkuji za odpověd.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 27. 5. 2021
0
20.79K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

pro doplnění/změnu kontaktních a fakturačních údajů u služby se řiďte následujícími instrukcemi:

Změna fakturačních údajů služeb

Musíte se přihlásit do zákaznické administrace a údaje upravit přímo u konkrétní služby.

Ještě nezaplacené objednávky (výzvy k platbě) se po změně fakturačních údajů automaticky vystaví nové (přijdou vám po chvíli e-mailem).

Již vystavené účetní doklady (daňové doklady a faktury), zpětně z účetních důvodů neupravujeme.

JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 27. 5. 2021