Změna NSSET

Vyřešeno1.53K zhlédnutíDomény
0

Dobrý večer,

chtěl jsem se zeptat měnil jsem hodnotu NSSET kolem 18:00 a je možné, že mě kvůli tomu nefungují maily?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 4. 3. 2021
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

NSSET se Vám podařilo změnit, nyní máte DNS servery českého hostingu. Emaily tedy nyní nejspíše fungují u nich. Pokud si přejete využívat emaily vytvořené u nás, je potřeba nastavit následující MX záznamy:

1 wes1-mx1.wedos.net
1 wes1-mx2.wedos.net
10 wes1-mx-backup.wedos.net

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 4. 3. 2021
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

na NSSET u jaké domény? Změna NSSETu trvá až několik hodin.

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
JŠ255861 Odpověděl na otázku 5. 2. 2021
0

Dobrý den, jedná se o tassu.cz

Role: Zákazník
PK265670 publikoval nový komentář 5. 2. 2021
0

Upřímně tomu nerozumím jen můj provozovatel e-shopu chtěl toto:
U domény je třeba nastavit tzv. NSSET na hodnotu: NSS:HOSTINGLINE001:1. 
Včera jsem od Wedosu dostal návod tak jsem to udělal a od té doby mě nefungují maily. Změnil jsem to včera kolem 18.

Role: Zákazník
LB285258 Změnil status na publikováno 5. 2. 2021
0

Dobrý den,

mohu poprosit nějaký návod jak je nastavit? Totiž akutně maily potřebuji.

Děkuji

Role: Zákazník
JŠ255861 Změnil status na publikováno 6. 2. 2021
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 4 Comments

Dobrý den,

s tímto se bohužel musíte obrátit na nového poskytovatele DNS, jelikož se jedná o nastavení v jejich administraci. Já Vám mohu poskytnou pouze záznamy, které jsem zmínil výše.

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
TJ285257 publikoval nový komentář 6. 2. 2021
0

Děkuj za odpověď. To mě jak si provozovatel e-shopu zapomněl říct. Protože jsem mu jasně řekl, že chci zůstat u Wedosu. Jen jsem potřeboval spustit e-shop a ne mít další problémy s maily.

Role: Zákazník
JŠ255861 Změnil status na publikováno 6. 2. 2021