Změna provozovatele webhostingu

Vyřešeno183 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den, rád bych změnil provozovatele webhostingu. Elektronická žádost je podaná, ale původní majitel nedostal žádný autorizační e-mail a navíc v sms kontaktu je uvedeno tel. č. na pevnou linku. Tedy nepřichází ani autorizační SMS. Co s tim? Děkuji za pomoc.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 27. 2. 2025
0
129.62K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

v případě, že změnu nelze dokončit online (např. právě protože nechodí SMS na pevnou linku), je třeba podat žádost s úředně ověřenými podpisy.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 27. 2. 2025
0

Děkuji za pomoc

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 13. 2. 2025