Změna zákazncikého účtu

Vyřešeno103 zhlédnutíDomény
0

Dobrý den,
potřebuji převést na nového majitele dvě doméńy .cz a .com
Postupuji podle návodu: údaje o majiteli jsem již změnil a byly druhou stranou potvrzeny.
Ale když chci nyní změnit zákaznický účet, tak mi to píše, že neexistuje, není aktivní, nebo se ID zákazníka neshoduje s už.jménem. Opakovaně jsem údaje zkontroloval.
Jak mám postupovat, aby domény přešly na nového majitele a na jeho účet?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 22. 7. 2024
0
104.79K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

e-mail majitele domény se nemusí nutně shodovat s e-mailem zákaznického účtu. Při přesunu služeb mezi účty si tedy vyžádejte login a ID zákaznického účtu, kam služby přesouváte, a které nový majitel zjistí na záložce Můj účet > Zákazník.

Dále doporučujeme změnit i fakturační údaje. Kompletní návod na předání služeb najdete na tomto odkazu.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 22. 7. 2024