zmizela vytvořená podsložka

Vyřešeno196 zhlédnutíWebSitesložka podsložka zmizení
0

Dobrý den,

na Webhostingu melodio.cz u email schránky m****@melodio.cz se již podruhé stalo, že zmizela vytvořená podsložka.

Čím to může být, a jak tomu předejít.

Děkuji

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 18. 2. 2025
0
143.89K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Komentář

Dobrý den,

k vytvořžení složek může dojít při připojení poštovního klienta, případ, kdy tímto způsobem došlo ke smazání, se mi nepodařilo dohledat.

Doporučuji změnit heslo schránky, tím odstavíte ostatní e-mailové klienty, které mohou vytvořené složky ovlivňovat.

Role: Podpora Web: https://kb.vedos.cz Vizitka: VEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 18. 2. 2025
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.