Zpětné přičtení provizí / započítávání provizí u již existujících zákazníků
Zdravím,
již cca 2 roky aktivně vytvářím webové stránky pro klienty. Zatím jsem koupi domény a webhostingu vždy řešil tak, že jsem položky kupoval já sám v rámci svého zákaznického účtu, event. v novém zákaznickém účtu klienta. Celý objednávkový proces jsem však vždy řešil já a klientovi přeposlal výzvu k platbě/daňový doklad/fakturu – daňový doklad. Až nyní, po těch 2 letech, jsem objevil Wedos Affiliate program. Je možné nějakým způsobem ještě zpětně nárokovat/získat provizi za všechny přivedené klienty za poslední 2 roky? Event. jak lze tyto klienty překlopit tak, abych z jejich dalších objednávek již dostával provizi? Většinu domén a webhostingů spravuji přímo ze svého zákaznického účtu, u některých klientů z jejich zákaznického účtu.
Moc díky!
3 Answers
Tuhle situaci taky znám..
Bohužel není možné nic řešit zpětně. Unikátní affiliate odkaz dokládá, že se opravdu jednalo o Vámi doporučeného zákazníka. Takto by každý mohl vypsat náhodně nějaké domény a nárokovat si odměny, takže zpětně se to opravdu řešit nedá..
A do budoucna taky ne, protože provize jsou pouze z nových objednávek, ne z prodlužování služeb.
Toto je popsáno např. zde – https://www.wedos.as/cs/provize/hosting
„Provizi dáváme ze všech zaplacených poplatků za provoz služby v prvním roce jejího provozu od jejího zřízení. ………. Provizi za další roky provozu služby nenabízíme.“
Obávam sa, že nie. Provízia sa generuje z unikátneho odkazu patriaceho tebe. Ak sa z neho vytvorí objednávka, tebe sa vytvorí provízia. Pochybujem, že sa dajú objednávky regenerovať spätne.
Bohužel, provize nelze připsat zpětně.
Provizní objednávce musí předcházet provizní proklik na provizní odkaz nebo reklamní plochu (nebo musí být použitý provizní kupón).