Zpomalené načtení procesů
Dobrý den,
https://b2b.tcs-company.cz/admin
máme u vás vedený CRM, ale nyní při práci zjišťujeme, že je pomalá odezva a pravděpodobně větší zatížení. Chtěl jsem se zeptat, zda není nějak možné otestovat odezvu při práci přes den našimi zaměstnanci? Jestli třeba nebude lepší přejít přímo na nějaký server a ne jen hosting.
Děkuji Vám
1 Odpověď
Dobrý den,
z naší strany nabízíme diagnostické nástroje:
Můžete také zkusit navýšit tarif na Extra (na 7 dní zdarma – pokud rozšíření do té doby zrušíte, systém stornuje příplatkovou fakturu). Pokud bude výkon pořád nedostatečný, koukněte na ty Accesslogy.
Pokud velkou část výkonu bere nežádoucí provoz, například různí boti, můžete zkusit nasadit ochranu Global Protection. Pokud je provoz čistý, ale potřebujete jednoduše víc výkonu, můžete zkusit WMS, které má výkon vyhrazený, a také můžete jeho využití sledovat v grafickém prostředí.