zřízení dočasné stránky a instalace wordpress

94 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den, potřeboval bych na www.proficargo.cz zřídit dočasnou stránku kde bych si mohl nainstalovat wordpress a postavit nové stránky, ale během přípravy staré stránky aby pořád běžely.

www.proficargo.cz přecházíme k vám jak s doménou tak s webhostingem, vše je již zaplaceno

díky

Michal Fendrych

Role: Zákazník
Odpověděl na otázku
0
11.28K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

vyzkoušejte postup dle návodu zde https://help.wedos.cz/navody/webhosting/priprava-noveho-webu-migrace-k-wedos/
Případně oceníme zpětnou vazbu.

Role: Podpora
Odpověděl na otázku
0

Tak tento způsob se mi zdá dost složitý vzhledem k tomu že jsem zákazníka přesvědčil aby šel po 10-ti letech k vám. dále bychom potřebovaly aby i email fungoval nepřetržitě

konkrétně:

zdekanova@proficargo.cz

pjanku@proficargo.cz

díky

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno
0
11.28K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

bohužel jiná možnost není. Pokud necháte nastavené původní MX záznamy, tak bude email v pořádku fungovat.

Role: Podpora
Odpověděl na otázku
0

Dobře, v případě že si můžu dovolit výpadek webu, nemusím dělat nic? Ale potřeboval bych aby uvedené emaily byly „ihned“ funkční, jak to jednoduše provést?

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno
0
1.68K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

e-maily si můžete přesunout přes IMAP pomocí jakéhokoli e-mailového klienta. Připojte si obě schránky, označte všechny zprávy a prostým přetažením do nové schránky je překopírujete k nám server. Úspěšné uložení zpráv si ověřte ve https://wmail.wedos.net/

Případně můžeme nabídnout placený přesun v ceně 500 Kč bez DPH z naší strany. https://www.wedos.cz/webhosting/placeny-presun-od-konkurence

Role: Podpora
Odpověděl na otázku
0

Dobrý den,

  1. jak dlouho bude web www.proficargo.cz fungovat jako doposud?
  2. placený přesun bych rád provedl, ale ftp přihlašovací údaje neznáme zákazník má 10 let starý web, jak to provést.
  3. mohl by mě někdo telefonicky kontaktovat? bylo by to za 10min vyřízené!
  4. případné zrušení převodu k Vám tzn. že bychom zůstaly u původního poskytovatele? jak to provést?
Role: Zákazník
Změnil status na publikováno

Categories