Zrušení či omezené domény a webhostingu, ale ponechání emailu?

Vyřešeno1.55K zhlédnutíDomény
0

Dobrý den,

ráda bych se informovala zda je možnost ponechat emaily, ale omezit či zrušit webhosting a doménu?

Děkuji za odpověď.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 19. 11. 2020
0

Dobrý den,

ještě doplním, že je možné nechat přesměrovat veškerou e-mailovou komunikaci na jiný e-mail (např. pokud máte e-mail u Seznamu, Googlu nebo čehokoliv dalšího).

Po přihlášení do administrace Wedos kliknete v horním menu na „domény„. Ze seznamu vyberte požadovanou doménu a klikněte na ni. V levém menu klikněte na „Nastavení přesměrování“ a v pravé části vyplňte e-mailovou adresu, kam se budou e-maily přesměrovávat. Nezapomeňte změny uložit. Od okamžiku uložení trvá zhruba 30 minut, než se změny projeví (v některých případech to může trvat až 24 hodin). Jakmile se změny projeví, do Vašeho e-mailu u Wedosu už nepřijde žádný e-mail, vše bude přicházet na zadanou adresu. Nevýhodou tohoto řešení je, že už nebudete moct odepisovat pod Vaší doménou cokoliv@example.com.

Součástí Vašeho dotazu je i otázka, zda je nutné ponechat doménu. Odpověď uvedu na příkladu: Máte zaregistrovanou doménu example.com, na které se nachází Váš web a máte k ní přidruženou e-mailovou schránku cokoliv@example.com. V případě, že byste se rozhodla zrušit webhosting, přestane Vám fungovat web a e-mailová schránka, která je součástí webhostingu, ale stále budete vlastnit doménu example.com. Na takovém webu se pak bude pravděpodobně zobrazovat chybová stránka. Tu zrušíte, když nastavíte přesměrování na jiný web, zapnete miniweb nebo změníte záznamy DNS k jinému poskytovateli webhostingu. Pokud byste zrušila webhosting a nenastavila přesměrování popsané výše, e-maily se budou odesílatelům vracet jako nedoručené.

V případě, že byste přestala platit doménu, dojde k její expiraci a na adrese example.com se nebude zobrazovat vůbec nic a e-maily nebudou fungovat ani s přesměrováním. Jakmile doména expiruje, nejste jejím vlastníkem a doménu si může zaregistrovat kdokoliv jiný.

Role: Zákazník+ Web: https://kb.wedos.com/cs/ Vizitka: Pokud máte nějaký problém, prosím, popište co nejvíce podrobností. Na dotazy typu "nejde mi web, potřebuji ho spravit", se odpovídá velmi těžce - nikdo jiný netuší, jestli využíváte WordPress, Drupal, Joomlu, Prestashop, .., zda se jedná o čistou instalaci nebo nefunguje zaběhnutý web. V ideálním případě přiložte i adresu daného webu, aby se podpora a komunita mohly podívat na konkrétní problém a nemusely si ho představovat. Doporučuji se také podívat na https://kb.wedos.com/cs/ , kde najdete spoustu užitečných rad na vyřešení vašich problémů s webem :)
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 19. 11. 2020
Prohlížíte 1 ze 4 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.