zrušení účtu – špatný mail
Dobrý den,
úplně na prvním místě bych se rád zeptal proč jste zrušili online chat. Byl to hlavní důvod, proč jsem směroval všechny weby k vám. Dost mě to rozladilo. ale teď k věci. Mám zaregistrován mail v administraci a vy mě upomínáte na úplně jiný email, starý. Nepřišlo mi včas avizo a teď jsem dokonce byl odpojen. Ani jsem ten starý email nenašel nikde v nastavení. Proč?
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 7. 10. 2019

1 Odpověď
Dobrý den,
je potřeba rozlišit přihlašovací email a fakturační email. Oba údaje mohou být naprosto rozdílné a záleží na Vás jaké si nastavíte.
Změna fakturačních údajů je možná dle návodu zde https://kb.wedos.com/cs/zmena-fakturacnich-udaju.html . Fakturační údaje je potřeba změnit pro každou službu zvlášť.
Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 7. 10. 2019
Chat není zrušený. https://client.wedos.com/chat/entry.html