ztráta mailu E-mail s předmětem „Webhosting zřízen“

Vyřešeno245 zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den,
chci svoji mailovou schránku přesměrovat na gmail. Ztratil jsem však mail E-mail s předmětem „Webhosting zřízen“, který je k potřebnému úkonu nutný. Je možné jej zaslat znovu?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 25. 11. 2023
0
90.40K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Díky. Vypadá to, že vše, co z toho e-mailu potřebujete, jsou adresy POP a SMTP serveru. Ty zjistíte v detailu webhostingu v tabulce Adresy služeb, pro Váš konkrétní hosting jsou:

SMTP(S): wes1-smtp.wedos.net
IMAP(S): wes1-imap.wedos.net
POP3(S): wes1-imap.wedos.net

Článek používá starší formát těchto adres, proto vypadají rozdílně.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 25. 11. 2023
0
90.40K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

všechny informace z mailu o zřízení webhostingu můžete zjistit v zákaznické administraci, vyjma hesel, která opětovně nezasíláme a v případě ztráty je musíte změnit.

O kterou mailovou schránku jde? Provádíte přesměrování podle tohoto návodu? Pokud ne, co konkrétního potřebujete nastavit?

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Edited answer 9. 11. 2023
0

Postupuji podle tohoto návodu: https://blog.tomaskorinek.com/jak-propojit-gmail-a-e-mail-od-wedosu/
Potřebuji se zbavit prostředí webmailu, které mi nevyhovuje.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 9. 11. 2023
0

moc děkuji 🙂 jdu zkusit

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 9. 11. 2023
0
90.40K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

uživatelské jméno je vždycky úplná e-mailová adresa.

POP server je wes1-imap.wedos.net

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 9. 11. 2023
0
90.40K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Podle informací, které jsem dohledal na internetu, musíte refreshovat ručně, nebo použít plugin. Tohle je bohužel už na straně Gmailu a nedokážu Vám s tím lépe poradit.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 9. 11. 2023
0

to je šílený 😀 😀

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 9. 11. 2023