Dobrý den, tento dotaz se již řešil zde: https://help.wedos.cz/otazka/zmena-emailu-k-fakturaci/997/
Zhlédnout otázkuSV11300 | Odpovědi
Dobrý den, služba byla kvůli nezaplacení zablokována. Platba byla nyní přijata, do několika minut bude webhosting opět funkční. Doménu u nás také máte.
Zhlédnout otázkuDobrý den, výzva k platbě k prodloužení webhostingu je zasílána automaticky 21 dní před expirací na fakturační email, případně veškeré doklady najdete v zákaznické administraci. O jaký...
Zhlédnout otázkuDobrý den, obě možnosti jsou možné. Ohledně platby jsme Vám již psali, stačí odpovědět na tento email. Děkujeme.
Zhlédnout otázkuDobrý den, konečná faktura bude automaticky zaslána na fakturační email po dokončení přeregistrace.
Zhlédnout otázkuDobrý den, platbu evidujeme k dnešnímu dni, doména byla prodloužena. V zákaznické administraci ji najdete v seznamu domén zde: https://client.wedos.com/domain/
Zhlédnout otázkuDobrý den, doménu můžete nastavit na doběhnutí v zákaznické administraci zde: https://client.wedos.com/domain/term.html?id=283368
Zhlédnout otázkuDobrý den, pokud potřebujete platit více objednávek, využijte tzv. zálohový účet - jeho prostřednictvím si k nám nejprve pošlete jedním bankovním příkazem (či některým z on-line platebních...
Zhlédnout otázku