SV11300 | Odpovědi

SV11300 3.10K Rep.

Dobrý den, tento dotaz se již řešil zde: https://help.wedos.cz/otazka/zmena-emailu-k-fakturaci/997/

Zhlédnout otázku
0 Hlasů Vybrána nejlepší odpověď

Dobrý den, služba byla kvůli nezaplacení zablokována. Platba byla nyní přijata, do několika minut bude webhosting opět funkční. Doménu u nás také máte.

Zhlédnout otázku
0 Hlasů Vybrána nejlepší odpověď

Dobrý den, výzva k platbě k prodloužení webhostingu je zasílána automaticky 21 dní před expirací na fakturační email, případně veškeré doklady najdete v zákaznické administraci. O jaký...

Zhlédnout otázku
0 Hlasů Vybrána nejlepší odpověď

Dobrý den, obě možnosti jsou možné. Ohledně platby jsme Vám již psali, stačí odpovědět na tento email. Děkujeme.

Zhlédnout otázku
0 Hlasů Vybrána nejlepší odpověď

Dobrý den, konečná faktura bude automaticky zaslána na fakturační email po dokončení přeregistrace.

Zhlédnout otázku
0 Hlasů Vybrána nejlepší odpověď changed status

Dobrý den, platbu evidujeme k dnešnímu dni, doména byla prodloužena. V zákaznické administraci ji najdete v seznamu domén zde: https://client.wedos.com/domain/

Zhlédnout otázku
0 Hlasů Vybrána nejlepší odpověď

Dobrý den, webhosting lze fakturovat pouze ročně. Děkujeme za pochopení.

Zhlédnout otázku
0 Hlasů Vybrána nejlepší odpověď changed status

Dobrý den, jaké fakturační údaje si přejete do objednávky doplnit?

Zhlédnout otázku
0 Hlasů changed status

Dobrý den, doménu můžete nastavit na doběhnutí v zákaznické administraci zde: https://client.wedos.com/domain/term.html?id=283368

Zhlédnout otázku
0 Hlasů

Dobrý den, pokud potřebujete platit více objednávek, využijte tzv. zálohový účet - jeho prostřednictvím si k nám nejprve pošlete jedním bankovním příkazem (či některým z on-line platebních...

Zhlédnout otázku
0 Hlasů Vybrána nejlepší odpověď
Načíst více odpovědí