Omlouvám se, nedošlo mi, že Post Inspector vyžaduje přihlášení. Tady je printscreen:
Zhlédnout otázkuPK129238 | Odpovědi
Dobrý den, bohužel, problém přetrvává. Nic jsem neměnil ani na webu, ani v nastavení hostingu. Synchronizaci certifikátu jsem provedl až následně, jako pokus o nápravu. Bohužel, bez úspěchu....
Zhlédnout otázkuDobrý den, dnes jsem provedl zrušení a opětovnou aktivaci certifikátu, bohužel stále bez výsledku. Je nějaký jiný způsob řešení?
Zhlédnout otázkuPro informaci: paraleleně bojuji se supportem na LinkedIn. Je tam teoretická ochota se tím zabývat. Problém je v tom, že mezi mnou a technikem, který by to mohl řešit, je obranná vrstva "Member...
Zhlédnout otázkuZdá se, že chyba je odstraněna. Zkouším to náhodně testovat přes Post Inspector a od neděle 1.8.2021 cca 13 hod to vypadá, že vše funguje. Z LinkedInu mi dnes poslali toto: As updated from...
Zhlédnout otázku