PŘ140434 | Odpovědi

PŘ140434 9.39K Rep.

Dobrý den, k dispozici je vždy několik verzí, v zákaznické administraci si můžete vybrat z aktuálně nabízených v detailu webhostingu, v levém menu odkaz Konfigurace PHP. Změna verze se projeví...

Zhlédnout otázku
lasů

Dobrý den, rozdíl je především ve vyšším výkonu varianty Extra, navíc má v ceně HTTPS SNI a zálohování dat. Podrobné srovnání naleznete na našem webu: www.wedos.cz/webhosting/extra...

Zhlédnout otázku
0 Hlasů Vybrána nejlepší odpověď edited answer

Dobrý den, webhosting je vždy vázán na hlavní doménový název, který je shodný s názvem služby. Podle něj jsou také pojmenovány e-mailové schránky webhostingu. Pokud chcete službu webhostingu...

Zhlédnout otázku
0 Hlasů Vybrána nejlepší odpověď

Dobrý den, zapomenuté heslo do zákaznické administrace je možné resetovat na tomto odkaze -https://order.wedos.cz/cs/login/newpwd.html Zároveň s resetováním hesla dojde k odblokování zákaznického...

Zhlédnout otázku
0 Hlasů Vybrána nejlepší odpověď

Dobrý den, v zákaznické administraci se přesuňte do detailu konkrétní služby. V levém menu naleznete položku Změna zákaznického účtu. Tam vyplníte ID a login cílového zákaznického...

Zhlédnout otázku
0 Hlasů Vybrána nejlepší odpověď edited answer

Dobrý den, podle podmínek akce získáte bonus ve výši až 2 roky v situaci, kdy máte u konkurence stále předplacený webhosting na jeden rok dopředu. Pokud máte předplacené kratší období,...

Zhlédnout otázku
0 Hlasů Vybrána nejlepší odpověď edited answer

Dobrý den, v případě webhostingu NoLimit vytváříme vlastní interní týdenní zálohy, na žádost je zpřístupní technici za poplatek 500 Kč bez DPH. V případě webhostingu NoLimit Extra...

Zhlédnout otázku
0 Hlasů Vybrána nejlepší odpověď

Dobrý den, ano, formou aliasů. Bezplatně lze mít tři aliasy, za příplatek pak neomezený počet. Na každém aliasu může být samostatný web. Co se týče e-mailové schránky, budou sdílené...

Zhlédnout otázku
0 Hlasů Vybrána nejlepší odpověď

Dobrý den, pokud chcete skutečně měnit fakturační údaje na zál. účtu a zál. účet využíváte pro úhradu služeb WEDOS, pak nás prosím kontaktuje autorizovaným požadavkem přes kontakní...

Zhlédnout otázku
0 Hlasů Vybrána nejlepší odpověď

Pro změnu fakturačních údajů např. u domény postupujte takto (postup u dalších služeb je podobný): Přihlaste se do vašeho účtu v zákaznickém centru (client.wedos.com) Zvolte záložku Domény(Webhosting/VPS...)...

Zhlédnout otázku
0 Hlasů Vybrána nejlepší odpověď
Načíst více odpovědí