Dobrý den, právě jsem přidal WEDOS email do svého iPadu a musel jsem pouze certifikat schválit viz obrázek vpravo nahoře. Žádný problém.
Zhlédnout otázkuPŘ140922 | Odpovědi
Dobrý den, co jsem si všiml, tak proxy Cache se již řešila zde https://help.wedos.cz/otazka/prodleva-zobrazeni-zmen/953/answer/963/ Stačí si tedy daný příkaz zkopírovat do htaccess adresáře,...
Zhlédnout otázkuDobrý den, pokud jde o zálohový účet, tak se stejný problém řešil zde -> https://help.wedos.cz/otazka/nejde-mi-zmenit-telefonni-cislo-ani-email/72/answer/427/
Zhlédnout otázkuDobrý den, stejný problém již někdo řešil zde -> https://help.wedos.cz/otazka/kratkodobe-navyseni-max_execution_time-na-300-s-u-hostingu-eurovat-info/1153/answer/1156
Zhlédnout otázkuDobry den, vsiml jsem si, ze stejny problem se jiz resil zde -> https://help.wedos.cz/otazka/soubor-robots-txt/1328/answer/1329/
Zhlédnout otázkuDobrý den, WEDOS tohle řeší ve své znalostní bázi na následujícím odkaze -> https://kb.wedos.com/cs/webhosting/e-maily/roundcube-nastaveni-automatickeho-podpisu/
Zhlédnout otázku